2012. május 19., szombat

Indultam egy pályázaton...


Néhányan már tudjátok, de a többség nem, hogy az elmúlt hónapokban azért hallgattam ennyire intenzíven, mert elkezdtem egy webdesigner tanfolyamot. Célom, hogy augusztusig elkészítsem a vizsgamunkám - a saját weboldalam - és majd grafikusi munkákat is elvállalhassak.

Ráadásul június elején kiváltom a vállalkozóit és elkezdek pénzért hennatetoválni, illetve hajtom kicsit a gyöngyékszer bizniszt is, amíg a webdesignerkedés be nem indul.

Nemrég találtam egy pályázati felhívást, a címe: Az év prospektusa. Nagyon megtetszett, mert kiváló bemutatkozási lehetőségnek érzem, jó reklámlehetőség nekem - nemcsak az oldal látogatottsága és a szavazók, hanem a szakmai zsűri miatt is. Tudom, hogy beképzeltnek hangzik indulni egy ilyen pályázaton ennyi (ilyen kevéske) grafikus gyakorlattal egy ilyen erős mezőnyben (komoly cégek és profi grafikusok között), de ez kiváló gyakorlási lehetőség volt, és remekül motivált arra, hogy "apait-anyait" beleadjak. Valószínű, hogy nem fogom megnyerni sem az Év prospektusa, sem az Év grafikusa díjat, de a közönségdíjra még lehet esélyem - de csak akkor, ha segítetek!

Ezért kérlek, hogy szavazzatok a pályázatomra, ha tetszik. A pályázatomra szavazni május 22-től június 11-ig lehet itt: http://azevprospektusa.hu/ceg/sipos-andrea/

Az összes benevezett prospektust itt tudjátok megnézni: http://azevprospektusa.hu/palyazatok/

(Sajnos Facebookon nem lehet szavazni.) A szavazás szabályai: 1 nap 1 ember (gondolom, IP címet figyel a rendszer) 1x szavazhat, de ugyanaz az ember akár minden nap is szavazhat; regisztrálni sem kell hozzá. Kérlek, ha tehetitek, szavazzatok a munkámra, és szóljatok olyan ismerőseiteknek is, akiket érdekelhet ez a téma.

Előre is hálás köszönetem, üdv!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése