2009. augusztus 26., szerda

Krisztinek szülinapjára, alias Csöde vol. 2


Csödén ez volt az első darab, aminek nekiugrottam - lelkiismeretfurdalásból kifolyóan - aztán haladgattam vele, amikor besokalltam az odafigyelős darabokkal. Krisztinek tetszett, nekem nagyon nem sajátjaim a színek, viszont imádom a textúrát, amit a horgolt háromszögek adnak. Olyan, mintha pikkelyek lennének.
A golyszi mintáját a Beadwork egyik számában találtam. Persze nem figyeltem oda, úgyhogy alapjáraton rossz méretű swarikkal kezdtem fűzni, amit persze későn vettem észre, úgyhogy maradt így. Tulajdonképpen így is működik... :-D

2 megjegyzés:

  1. Sőt... szerintem jobban is működik így, mint az eredeti változat. Böbi is átalakította a saját golyóját 3-as Swarira.

    VálaszTörlés
  2. Ja, és elfelejtettem írni... Kicsit sajnáltam, hogy Krisztának megtetszett, mert addig volt rá némi csöpp esély, hogy sikerül tőled elorozni. Én imádom a színét.

    VálaszTörlés