2009. augusztus 20., csütörtök

Római alakítás


Ennek a nyakláncnak komoly sztorija van: Bolonyából hazafelé úton úgy alakult az életem, hogy a római reptéren potom 5 órát kellett várnom a tranzitváróban a gépem indulására. Gondoltam magamban: nincs az a könyv, amit én 5 órán keresztül képes lennék olvasni, úgyhogy vittem magamnak horgolnivalót. Az ellenőrzésnél persze paráztam ezerrel, hogy kiszúrják-e az életveszélyes terroristakelléket: az egyetlen és pótolhatatlan horgolótűmet. Persze később a pilóta nyakának szegezve eltérítettem a gépet. De előtte alibiből a váróban horgolgattam kicsit. :-D Szóval így történt, hogy ennek a láncnak a java része Rómában készült.

Bizonyos fényviszonyok között szépen látszik az indaminta, máskor egybeolvad a két féle kása színe - ez ad egy kis játékosságot a nyakláncnak.

A medálban a sztori emlékére egy 25 centes van elrejtve.

A medál mintáját VeZsuzsi (http://vezsuzsigyongyei.blogspot.com/) készítette, köszönet érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése