2011. július 6., szerda

Majdnem...


... körbebringáztam a Balcsit.
Múlt héten szombaton volt a Tour de Balaton nevű túra, aminek az volt a célja, hogy az elszánt bringabolondok 1 nap (24 óra) alatt körbetekerjék a Baleszt (220 km). Mivel az átúszás elmaradt, így adta magát az ötlet, hogy miért is ne indulnék. (Ja, hogy nem vagyok elég edzett hozzá? Sebaj!) Szóval reggel Zamárdiból felkerekedtem és nekilódultam a "kellemesen" szemerkélő esőben. Badacsonytomajig még semmi baj vót, aztán utána amikor csak nem jött közelebb az a fránya Tihany, akkor lelohadt a lelkesedésem. Rám is esteledett, fáztam is már a szétizzadt ruháimban, a térdízületeim kegyelemért könyörögtek, miközben az ülőgumóim folyamatosan a panaszkönyvet követelték - szóval úgy döntöttem, hogy a tihanyi révig még összeszorítom a fogacskáimat, de utána átkompozok Szántódra, onnan pedig már volt autós segítségem. Azóta nem merészkedtem még vissza a bringára...
Mindenesetre így is büszke vagyok magamra, mert 150-160 km-t 1 nap alatt (pontosabban 12 és fél óra) letekerni szerintem nem rossz teljesítmény. Na majd jövőre lesz ez jobb is! Addig meg vár rám a Balaton-átúszás, meg talán még az Öböl-átúszás is. Meg esetleg egy 2 napos Balcsi körbebringázás...

1 megjegyzés: